Top latest Five وب مهر Urban news

Wiki Article

هاشمی رفسنجانی در پایان سخنان خود مجددا بر عمل به قانون كه مورد تاكید رهبری بود، تاكید كرد و گفت: با توجه به استقرار دولت و ركود بوجود آمده در جامعه، باید با توجه به قانون برای حل این مسائل اقدام كرد.

دكتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از سایت آینده در گفتگویی مشروح به پرسشهای خبرنگاران آینده در موضوعات مختلف پاسخ داد.

طلا و پول های مصادره شده در ترکيه به مردم ايران تعلق دارد.

اگر مهدی هاشمی دستگیر شود، آیا شیوه اعتدال گرایانه هاشمی رفسنجانی کماکان ادامه می یابد؟

همسر عبدالله مومنی معتقد است «حتما اتفاق ناگواری افتاده است که از عبدالله هیچ خبری نیست».

فشار تعدادی از مسئولان و مقامات و چهره‌های سیاسی به رئیس قوه قضائیه برای نقض قانون در برگزاری دادگاه انتخابات، یكی از دلایل حمایت رهبر انقلاب از روند جدید برگزاری این دادگاه می‌باشد.

من اگر از بیکاری صحبت کردم چون راه حل کاهش نرخ آن را می دانستم، من اگر از نرخ بالای تورم گلایه داشتم چون راه حل کنترل تورم را به خوبی می دانم.

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت عبدالعزیزحکیم

ابتکار برخی از اعضای مجلس خبرگان برای حذف آیت الله دستغیب نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با مخالفت صریح رهبر عالی مقام جمهوری اسلامی ایران متوقف شد.

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

باید توجه داشت که عده‌ای از افراد اعتقاد دارند باید مهر شرکت به ثبت برسد؛ اما این موضوع درست نیست بلکه آن چیزی که باید در اصل ثبت شود لوگو شرکت است که به‌عنوان یکی از اجزای مهر باید در آن درج گردد.

در شرایطی که به نظر کارشناسان عملکرد قابل قبول قالیباف در شهرداری تهران طعم خوشی از اصولگرایی اصلاح طلبانه در دهان شهروندان قرار داده است اما نشانه رفتن اصولگرایان منتقد از سوی برخی تندرو ها به نظر فعالان سیاسی تبعات غیر قابل جبرانی برای نظام خواهد داشت.

این مورد میتواند بسیار روی سئوی خارجی سایت شما موثر بوده و رتبه ساییتان را افزایش دهد.

آخرین تغییرها صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه ۵ خرداد ۱۴۰۰ صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه یکم آرمان آتی ۵ آبان ۱۳۹۹ صندوق سرمایه‌گذاری نگین رفاه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ صندوق قابل معامله مانی ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ صندوق سرمایه‌گذاری مشترک یکم آبان ۵ آبان ۱۳۹۹

Report this wiki page